zondag 30 januari 2011

Finale Brabant Gedicht 2011

Gisteren was de finale van Brabant Gedicht 2011. In de trein kwam ik erachter dat ik geen oorbellen in had gedaan, wat ik opvatte als een zeer slecht voorteken. Mijn moeder zag het eerder als een probleem dat opgelost kon worden, dus even later had ik nieuwe oorbellen gekocht. Toen ik ze in wilde doen, bleek echter dat een van de oorbellen kapot was gegaan. Met veel pijn en moeite hebben we (heeft Nicole) het weer kunnen maken, maar voor mij was duidelijk dat dit niet echt mijn dag ging worden. En dat bleek dus ook zo te zijn. Hoewel mijn optreden goed ging, ging Bram Vaassen er uiteindelijk met de winst vandoor. Gelukkig heb ik nog wel een paar positieve reacties gekregen en was het verder een erg leuke dag. 's Middags zijn we naar het Noordbrabants Museum geweest, wat om de volgende redenen zeer de moeite waard is:
*Je kan dit schilderij in het echt zien en op een computer de bijbehorende spreekwoorden bekijken
*Je kan op een computer een eigen navolging van Jheronimus Bosch maken
*Je kan een aantal Nuenense schilderijen van Van Gogh zien (oké, dat is misschien vooral leuk als je, zoals ik, uit Nuenen komt)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten